niedziela, 21 lipca 2013

Cudeńka od Mebeliny:)

Pamiętacie jak szydełkowałam dla Mebeliny.

Poprosiłam o kremowo-szary komplecik i dostałam takie cudeńko:)


Jestem zachwycona:)


Ale to nie wszystko.Zawartość paczki powaliła mnie na kolana i piszczałam z radości:)

Podziwiajcie:)

Piękne tęczowe...


Turkusowo zielone...obłędnie wyglądają na ludziu:)


Komplecik marynarski...


z broszką...


Subtelny wrzos...


i elegancka czerń...


A wszystko zapakowane w pudełeczko z moim ulubionym motywem





Jestem zachwycona!!!!


Bardzo Ci dziękuję!!!!


Dziewczyny jest czego zazdrościć:)

Całuję 




11 komentarzy:

  1. Oj cuuuuuda!!!!!! Zawartość na prawdę powala na kolana:)
    pięknie teraz będziesz wyglądać całe lato i nie tylko:)
    śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zazdroszczę:))same cudeńka, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty:) Mebelina tworzy wspaniałości:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, ale jak dla mnie najładniejsze kolorowe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę, piękne aż trudno wybrać faworyta ale chyba te tęczowe i turkusowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,ja też piszczę...z zazdrości!!Cudowna paczuszka :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A już się miałam pytać, czy sutaszujesz- takie piękne te turkusowe kolczyki miałaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzynia pełna skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne skarby dostałaś:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie zapierają dech! Jest czego zazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...