niedziela, 28 lipca 2013

Zaległe wyróżnienia dwa:)

Spóźnione,bo to odcięcie od internetu robi swoje. Chwilkę czasu znalazłam,więc odpowiem na pytania:)

Pierwsze jest od Kobiety blogującej czyli Ani, którą miałam okazję poznać w realu i mam nadzieję,że następne spotkania przed nami:) 

Dziękuję za to wyróżnienie:)


  1. Studiowałam wychowanie fizyczne, pracuję w handlu, ale obecnie wychowuję Synusia i zajmuję się domem:)
  2. Nie mam ulubionej książki. Uwielbiam skandynawskie kryminały:)
  3. Wspomnienie z dzieciństwa...jak rano ładowałam się do łóżka rodziców:)
  4. Wymarzone miejsce do zamieszkania to własny dom z ogródkiem:)
  5. Jestem optymistką i małymi kroczkami dążę do spełnienia marzeń:)
  6. Blogowanie dla mnie to spotkanie ciekawych ludzi z pasją i oderwanie się od codzienności
  7. Motto życiowe:Kto nie ryzykuje nic nie ma...
  8. Obecnie największym szczęściem jest Synuś:)a nastrój poprawiają mi zakupy nowych włóczek:)
  9. I halny i szum fal mają swój urok
  10. Na wycieczkę proponuję wiejskie klimaty Ldzań,Jmborek,Rokitnica:)
  11. Najwięcej wydaję na życie codzienne,a każde pieniądze mogłabym na włóczkę wydać:)

Drugie wyróżnienie otrzymałam od Magdy


Bardzo dziękuję


1. Pierogi z kapustą i grzybami czy sushi? Pierogi:)

2. Trzy rzeczy obowiązkowe w Twojej torebce to...Portfel,telefon,szydełko i włóczka

3. Gdyby zabrano Ci bloga, to w czasie, który na nim spędzasz robiłabyś....szydełkowała bym 

4. Zbieranie grzybów czy leżaczek na słoneczku?Leżaczek

5. Kylie Minogue, Kasia Nosowska czy Maryla Rodowicz?Kasia Nosowska

6. Wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki?Wchodzi się,bo rzeka płynie...

7. Potrafisz się przyznać do błędu?Potrafię

8. Muminki czy Smerfy?Smerfy

 9. Czego inni mogliby się od Ciebie nauczyć?Cierpliwości

10. Kryminał czy powieść romantyczna?Zdecydowanie kryminał

11. Gdyby ktoś położył Ci na progu "tysiaka" do wydania w jeden dzień, tylko na Twoje potrzeby to...Zrobiłabym zapas włóczki


Nominować nie będę tym razem,wybaczcie-brak czasu

Pozdrawiam




6 komentarzy:

  1. Gratuluję :)), ja mając tysiak zachowałabym się podobnie z tym że ja wydałabym na filc :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Czy ktoś rozdaje tysiaki???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) Z tym tysiakiem to ja tak samo jak Gosia...filc i półprodukty :D Jak jest ktoś chętny, żeby mi go dać to wcale nie będę protestować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zasłużonych wyróżnień:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czułam, że za tego tysiaka włóczek byś nakupiła. I dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...