poniedziałek, 8 lipca 2013

Byłam na Pchlim Targu....

Wróciłam na chwilę z działeczki.Nie mam tam sieci,więc nie mogę odpisywać na maile,ani komentarze.


Kochani dziękuję,że pomimo mojej nieobecności do mnie zaglądacie:)

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. Cieszę się z tak miłym przyjęciem moich tworków i mam nadzieję,że Was choć w małym stopniu inspiruję:)

Na początek moich postów zdjęcia z kiermaszu.

Zamotek i troszkę broszek.


Zamotki w pełnej odsłonie.


I cała reszta biżutki.


Pogoda była kiepska. Nie padało, ale było bardzo zimno i wietrznie i zmarzłam niesamowicie.

Niestety dojechałam jako ostatnia i byłam na samym końcu, przez co nie każdy do końca dochodził.

Sprzedaż marniutka... nie zarobiłam nawet na paliwo,ale się nie zrażam. Następnym razem muszę inny asortyment również wziąć. Jakieś podusie mam w planie, kosmetyczkę i  jeszcze coś muszę wymyślić.

Może Wy macie jakiś pomysł??:)

Dziś dostałam info, że kolejny kiermasz  lipca. Mam nadzieję,że nic mnie nie zatrzyma i będę przed czasem i dobre miejsce sobie zajmę:)

A teraz szybciutko piszę kolejne posty, żeby Wam kolejne dni umilić, gdy mnie nie będzie:)

Buziaki ślę gorące jak dzisiejsze słońce







13 komentarzy:

  1. Oj szkoda, ze nie wszyscy doszli do twojego stanowiska, ale dobre i to ze choc troszke sprzedalas, trzymam kciuki za nastepny mam nadzieje udany targ. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystawa bardzo fajna, jestem pewna, że następnym razem więcej osób do Ciebie trafi i doceni Twoje rękodzieło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie lepiej, teraz przynajmniej wiesz, ze trzeba się pospieszyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko takie ładne,ale obawiam się,że lato nie jest dobrym czasem na szydełkową biżuterię.Tak myślę,bo sama ją teraz robię i ciężko sprzedać;(Ale tak jak mówisz,nie wolno się zrażać i dalej robić swoje;)
    Pozdrowionka z upalnej Irlandii;))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja trzymam kciuki za kolejny raz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3mam kciuki by następnym razem sprzedaż była większa :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana życzę powodzenia na następnym:) to musi być super przeżycie:) ja jakoś nigdy sie nie zdecydowałam...:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze to jakiś początek, a z czasem będzie lepiej :) w końcu piękne prace tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tego miałaś, a wszystko ładniusie. Trzeba korzystać z każdej okazji. Życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  10. O teraz widać jaka jesteś twórcza. Raz jest gorzej żeby było za chwilę lepiej. Przecież się nie poddajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę szczęścia! Wytwory piękne to i się rozkręci!

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz ludzie urlopują pewnie dlatego taka słaba sprzedaż :) Ciekawa jestem czy coś za ten kiermasz płacisz...tzn za stoisko. U mnie w mieście trzeba płacić i to się już kompletnie nie opłaca...

    OdpowiedzUsuń
  13. stoisko miałaś śliczne :-) następnym razem będzie lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...