piątek, 19 lipca 2013

Art-Lokomotywa skończona

Choć pogoda nie była łaskawa byłam i zdjęcia zrobiłam:)
Cieszę się,że dołożyłam do tego wielkiego dzieła małą cegiełkę:)












Zdjęcie pamiątkowe  z Olek



Kto będzie w Łodzi do 19 sierpnia koniecznie do Manufaktury trzeba zawitać,bo te wszystkie detale robią wrażenie:)

Dzięki ,że zaglądacie i komentujecie:)Cieszę się,że grono obserwatorów się powiększa:)

A co do manekina to też był moim marzeniem i jak zobaczyłam go na "rupieciach"wiedziałam,że będzie mój:)Kosztował całe 30 zł,więc cena nie jest chyba zawrotna,tym bardziej że ma  drewnianą nogę:)
Mebelinko nigdzie go nie targałam, tylko wystawiłam z garażu. bo sesyjka na naszej działce się odbyła. Letnie fotki właśnie z ogrodu będą:)


Znowu niestety tak szybko w domu przelotem i nawet nie mam czasu do Was zajrzeć,ale jesienią będę nadrabiać:)

Buziaki wielkie



14 komentarzy:

  1. Robi wrażenie :) A manekin faktycznie w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! świetna praca jaka tęczowa;) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka szkoda, że mieszkam tak daleko od Łodzi :( bo lokomotywa powala na kolana tak na zdjęciach a co dopiero by było na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalne pozytywne wariactwo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, to było mega przedsięwzięcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jejku! Wbiło mnie w krzesło. A mnże Pałac Kultury, co???
    Pozdrawiam z uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam w telewizji i od razu pomyślałam o Tobie. Wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmos! W dodatku lokomotywa oryginalnych rozmiarów! Brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna :-) a ja jej jeszcze nie widziałam !!!! to chyba trzeba szybko naprawić

    OdpowiedzUsuń
  10. super być częścią takiego dzieła:) no to pięknie macie na działce!:) i widzę że kolczyki używasz:) cieszę się:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...