wtorek, 9 lipca 2013

Szydełkowa Art-Lokomotywa w Łodzi


Do Łodzi zawitała Agata "Olek"Oleksiak.
Tutaj możecie się zapoznać z jej dziełami http://oleknyc.com/gallery/guerilla/12
Byłam na Manufakturze gdzie ją poznałam osobiście i zgłosiłam się do pomocy w tym wielki projekcie. Więcej możecie przeczytać tu http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/931494,artlokomotywa-w-manufakturze-wkrotce-zostanie-zaszydelkowana,id,t.html

Bardzo miła i otwarta osoba. Dostałam włóczkę, wzór i zabrałam się do roboty:)
Dziś jadę oddać efekty mojej pracy:)
13 lipca będzie finał.Z pewnością  Wam to zrelacjonuję:)

To już zrobione kwadraty


A tu ja we własnej osobie razem z "Olek" podczas odbieranie włóczki:)


Po weekendzie będzie ciąg dalszy i finał:)

A co do kiermaszu to dzięki za słowa otuchy:)
Ilonko pewnie masz rację,że to nie ten czas. A na jesień się nie opędzę od klientów hi hi



Pozdrawiam 



11 komentarzy:

  1. Super, jesteś częścią sztuki:) Jak to w CV wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Projekt zdaje się ogromny! Świetna sprawa:) Wzór bardzo mi się podoba, czekam na relację finałową:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :-) Gratuluję udziału w tak cudownym projekcie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zaangażowałaś się w taki wielki projekt:) Gratulacje:) Dzięki Tobie pierwszy raz zobaczyłam też takie prace jakie wykonuje Pani Olek:) -najbardziej spodobał mi się byk na pierwszym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już kiedyś prace tej Pani w internecie :) Świetnie, że się zaangażowałaś. Czekam na finał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osoba cudowna mam nadzieję że zarazi Cię swoją ENERGIĄ ;-)
    Czekam na finał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja z Łodzi i nic nie wiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny projekt i fajnie, że masz w tym swój udział. Chętnie dołączyłabym do czegoś podobnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super... a ja o tym nic nie słyszałam :-( powodzenia:-) fajnie być częścią dużego projektu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa, wspomniano o tym w tv Do łodzi nie pojadę,ale z przyjemnością obejrzę zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...