środa, 8 maja 2013

Ogłaszam moje Candy!!!

Bardzo się cieszę,że ze mną jesteście:)Dodajecie mi wiele otuchy i wiary,że to co robię ma jakiś sens:)
Wygrałam już kilka candy, więc czas się zrewanżować:)

Ogłaszam swoje pierwsze Candy!!! Zapisy do 08 czerwca 2013r.
Po tym terminie będzie losowanie:)

To banerek do pobrania

A teraz cukierasy:




Kosmetyczka


Chustecznik do torebusi i etui na okulary


Dwa komplety bransoletek z kolczykami



Ale to nie wszystko,bo jeszcze parę drobiazgów  dodam:)

***
Dokładka
Zamotek


***


Zasady:
  1. Wyraź chęć wzięcia udziału w candy w komentarzu pod tym postem
  2. Zostaw swój adres bloga,bo chciałabym Cię poznać i odwiedzić
  3. Umieść na swoim blogu podlinkowany banerek z boku
  4. Jeśli nie masz bloga zostaw swój adres e-mail
  5. Zapraszam do grona obserwatorów jeśli Ci się u mnie podoba
  6. Wysyłka tylko na adres polski

Zapraszam serdecznie do zabawy!!!

58 komentarzy:

  1. Ustawiam się z wielką chęcią tylko banerek na blog dodam wieczorem, jak Tymuś zaśnie :)
    http://www.czarnajagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja pragnę być szczęśliwą posiadaczką tych skarbów :))
    minifilcus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także zapisuję się:) Umiem robić na szydełku ale takich śliczności nigdy za wiele:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem już posiadaczką Twoich pięknych tworów, więc się nie zapisuję, dam szansę innym, ale bannerek u siebie wrzucę, może ktoś ode mnie trafi tu do Ciebie :) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowności :-), ale ja juz czekam na twoje śliczne prace więc ze smutkiem :-( dam szanse innym :-) a banerek tez u siebie wkleje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak chcę :-) zamotek jest śliczny :-)

      Usuń
  6. Jak mogłam wczoraj zapomnieć dopisać się do kolejki? Niewybaczalny błąd! :)
    Pędzę promować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę :)) piękne cukierki :)) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się zapisuję :) Chętnie przygarnę te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się zapisuję, kosmetyczka jest bombowa i chciałabym mieć jeszcze jedną :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wpsaniałości:) więc jestem chętna na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, ze nie mam ostatnio szczęścia to chętnie wezmę udział w zabawie :)

    mój blog z Twoim podlinkowanym banerem:
    http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie i ja wezme udzial moze nareszcie uda mi sie cos wygrac. Banerek juz za chwile bedzie na moim blogu, dodaje cie do obserwowanych i bede zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i to mój blog http://koralikowomi.blogspot.com/

      Usuń
  13. Dziękuje za zaproszenie z miłą chęcią zapisuje się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. o nie... właśnie zauwazyłam że nie ma mnie w tej kolejce !! już nadrabiam i :) strasznie lubię candy w kategorii o której nie mam pojęcia ale mnie zachwyca :)
    niezwyklyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne bransoletki <3
    jestem baaardzo chętna na taki zestaw :)
    zapraszam do mnie: http://nic-dwa-razy-sie-nie-zdarzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się i ja. Zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  20. wpdam z rewizyta :)
    zapisuje sie i ja
    pozdrawiam serdecznie i dziekuje za wizyte u ksiezniczek

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prezenty - trudno się nie ustawić w kolejce:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://odkrywamnanowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za zaproszenie, z chęcią wezmę udział :)
    http://siostrzany-blog-o-wszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za zaproszenie ale candy bym przegapiła!!! oczywiście staję w ogonku z przyjemnością

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja chętnie stanę w kolejce po te słodkości . Banerek wisi, a obserwuję jako Anna Kamińska

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zaproszenie, z chęcią dołączam do zabawy i do grona obserwatorów.
    Pozdrawiam. Ania z http://na-zielonym-patyku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Korzystam z Twojego zaproszenia i z radością zapisuje się na Candy. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  27. Też ustawiam się do kolejki, a jakby inaczej!
    A mojego bloga już znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja też się ustawiam w kolejce :) baner niedługo zawiśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziekuje Za zaproszenie i miłe słowa :)
    Z przyjemnością będę tu zagladać bo śliczne masz te robótki !!! Pozdrawiam Basia http://basiaart74.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To jeszcze ja :)Z racji że ja szydełka w ręce nie miałam i takich cudów sobie nie stworzę, więc z miłą chęcią dołączam :) Dziękuję za wizytę na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale cuda! zwłaszcza że na szydełku nic nie umiem zrobić to korzystam z okazji i zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością się zapiszę :) Piękne prace przygotowałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE
    Obserwuje jako Kolorowy Świat Katarzyny
    Banerek podlinkowany u mnie na
    kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com


    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli można to z miłą chęcią wezmę udział w zabawie, a tu link do mojego bloga http://stokrotka75.blogspot.com/

    Pozdrawiam Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce. Może w końcu mi sie uda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też się zapisuję. :)
    Banerek wklejony.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się dzisiaj , bo wcześniej chyba przeoczyłam ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję i staję w kolejce po te cuda:-)
    sciemarocznaniewidoczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie śliczności do wygrania! - chętnie wezmę udział :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Cuda :) na FB już udostępnione. W kolejce się ustawiam :)
    i zapraszam do siebie. Pozdrawiam Patrycja
    www.yupiorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Całą masę słodkości rozdajesz a ja baardzo lubię słodycze :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cuda.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja także się zachwycam i staję w kolejce. Pozdrawiam :) muszeleciec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Szydełkowanie zupełnie mnie przerasta, więc uśmiecham się o okruchu Twojego talentu ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również z chęcią ustawiam się w kolejce po te piękne nagrody ;)
    www.joanne-devian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się ;) może się uda ;) trzymam kciuki ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne rzeczy, więc przejść obojętnie nie można ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki za zaproszenie chętnie dołączę do zabawy
    tym bardziej ,że ja na drutach ni w ząb nic nie umiem ;)

    http://xymciadm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzięki za odwiedziny i zaproszenie :)
    Chętnie się przyłączam.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki za zaproszenie, staję w kolejce i życzę powodzenia w moim candy.:)
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeszcze zdążyłam, chetnie ustawiam się kolejce po takie rarytasy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też z miłą chęcią się zapisuję i dziękuję za zgłoszenie na moje Candy :)
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Zamotałąm sie jakoś,ale w ostatniej chwili-jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  54. O nie! Prawie bym przegapiła! Zapisuję się oczywiście na szydełkowe cudeńka! W gronie obserwatorów już jestem;D
    http://pieskieszycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Widać, że dzierganie to Twoja wielka pasja. Niech nigdy Ci się nie znudzi. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...