poniedziałek, 29 lipca 2013

Podusia :)

Zapowiedziane babcine kwadraty skończone:)
Zrobiłam poszewkę na podusię:)Te kolorki są cudowne:)Oczu od nich oderwać nie mogę:)





zapinana na guziczki




Co do tego tysiaka to widzę,że nie tylko ja jestem taka pokręcona na punkcie swojej pasji:)uff  tylko gdzie te tysiaki rozdają to się chętnie ustawię w kolejce:)

Dzięki za wszystkie mile słowa:)

Żar leje się z nieba,ale to chyba dziś w całej Polsce tak jest:)Teraz kąpiel w basenie obowiązkowa:)

Całuję  



18 komentarzy:

  1. przepiękna jest :)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, kolorki cudne. Poducha śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo ładna :) kocham te kwadraciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusia urocza,bardzo podobają mi się kolory,których użyłaś :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kwadraciki! Te kolorki są faktycznie rewelacyjne! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dzisiaj cały dzień było deszczowo, ale strasznie duszno...
    Świetna jest ta poszewka...ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna poszewka w pięknej kolorystyce :) muszę sobie kiedyś jakąś wyszydełkować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie pastele, a szczególnie szary z błękitem... tez nie mogę oderwać oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie tez te kolory się cudownie komponują. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie te pastele ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. ps. chyba zgarnę mamie z kanapy wszystkie podusie!

      Usuń
  12. Śliczne kolory:) i podusia ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest bajeczna!:) zwłaszcza pierwsza strona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...