wtorek, 22 kwietnia 2014

AAA kotki dwa...

...nie dwa a jeden,ale za to jaki:)Wyszedł prawdziwy kocur na 38 cm:)

Kota robiłam z >>tego<< wzoru. Robiłam go z wielką przyjemnością:)
Kotek jest imienny.Mam nadzieję, że Piotrusiowi do gustu przypadnie:)


Żeby pokazać,że to kawał kota-zdjęcie pamiątkowe z moją pierwszą myszką.


Pewnie nie wiecie gdzie, co kotek ma, więc mała prezentacja...

oko


uszy


nos


Teraz już wszystko jasne:)

Muszę się jeszcze pochwalić prezentem od dwóch szalonych Kobiet:) Zrobiłam im zakupy hurtowe w Arleanie, a szalone Kobiety w podzięce wysłały prezenty.Choć prosiłam, żeby się nie wygłupiały!
Justyś i Marzenko jeszcze raz bardzo dziękuję za niespodziankę:)

Od Lalki Crochetki dostałam Laly Lale:)
wiesz jak mi przyjemność sprawić:)
Mam w planach zrobienie jej, a dla mobilizacji dostałam dzieciątko:)Teraz pozostaje mi tylko wyszydełkowanie mamuni:)

i pisanki:)oczywiście w tym roku żadnej nie zrobiłam tym bardziej mnie ucieszyły:)


MarzenkaMarzenka zrobiła dla Krystiana samolot:)Nie mógł się doczekać kiedy mama zrobi, więc ciocia przyszła z pomocą:)



Jeszcze raz bardzo dziękuję:)

Na dziś to tyle:)
Życzę słoneczka... u mnie już jest:)








31 komentarzy:

  1. Nie zapeszajmy ale u nas też jest. Kocur rewelacyjny i upominki dla Ciebie też Malwino. Kurcze, jak ja zazdroszczę tego szydełkowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamuśka trzeba wziąć szydełko i zacząć się uczyć:)Tylko ostrzegam-uzależnia:)

      Usuń
  2. Świetny kocur. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) nie próżnujesz! Zupełnie inaczej niż ja, bo nie ogarniam ostatnio :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kocurek, takie przytulanki to ja lubię. Bardzo podoba mi również samolot oraz inne niespodzianki, jakie dostałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię tu zaglądać :)
    Kot super!!! Brawo:)
    I samolot taki, jak mi się marzy. Ajajaj.
    Szydełko to dla mnie magia totalna!!!

    U nas słońce, więc biegniemy na plac zabaw.
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko śliczne, ale kocurek rzeczywiście fantastyczny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekła mnie prezentacja co gdzie kotek ma, aż łezka mi się w oku zakręciła ze wzruszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki fajny kocurek :)i świetne prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuper kotek :):) Baardzo fajnie Ci wyszedl :):) Jak i prezenty Sliczne dostalas :):) Taka lale tez mam ochote sprobowac zrobic,ale najpierw trzeba jedne prace pokonczyc :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotka oczywiście znam ;) Pięknie Ci wyszedł ten koci-gigant :D
    A prezenty świetne :) Wszyscy dopieszczeni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenomenalny kocur:)))
    aPrezenty fiu, fiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Duże jest piękne :) Uroczy kocur w big rozmiarze.
    Bardzo się cieszę, że prezenty przypadły Ci do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kot jest rewelacyjny! Duży :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. kocur kapitalny i przetestowany czyli wszystko ma na miejscu tak, jak być powinno ... teraz lizak co najmniej należy się dla Małego Testera :)
    fajnie, że drobiazgi sprawiły Ci przyjemność ... czekam teraz (i chyba nie tylko ja) na mamę-kangurzycę. wymówek masz coraz mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kocurek :) i baaaaaardzo wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten kocurek i jak dopracowany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kocisko .) I prezenty suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Kocisko jak się patrzy!!! a prezenty nie mniej udane Malwinko!
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kocurek wyszedł i jaki wielki! i sliczne prezenty, zwłaszcza samolocik cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój kotek jest świetny ;-)) Prezenty dostałaś bajeczne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kocur no i rozmiarowo pokaźny :) Jest co przytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kotek super no i myszka pasuje do niego jak ulał, bo czym byłby kotek bez myszki, a i prezenty super:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kotek uroczy:) I prezenty śliczne otrzymaliście:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...