wtorek, 19 listopada 2013

Wymianka czarno biała

Czas na podsumowanie wymianki czarno-białej zorganizowanej na blogu http://aniaartstor.blogspot.com/.

Moją wymiankową parą była Ania z bloga http://dokaem.blogspot.com/.

Dostałam taki ogrom prezentów,że nogi się pode mną ugięły:)

Podkładki,kociak,bransoletki,wieszak,gwiazdkę


Mam w końcu dequ słoik:)I szkatułka z różą


dla Krystiana dinozaur i sowa


i cała moc przydasi serwetki,tasiemki,guziczki i wielki motek bawełnianej różowej włoczki i coś słodkiego i do picia:)


Aniu bardzo Ci dziękuję za taki ogrom cudowności:)

Teraz pokażę mój skromny prezent...w porównaniu z Anią wypadam blado niestety.





Do tego jeszcze troszkę przydasi i słodkości było,ale z pośpiechu nie załapały się na foto.
***
A co do girlandy kwiatuszkowej to rzeczywiście wyróżnia się ze świątecznych postów:)Ale takie życzenie było Kingi, z którą dokonałam wymianki świątecznej. O całości napiszę jak ja dostanę swoją paczuszkę:)
***

Miłego dnia


12 komentarzy:

  1. Twoje czarno białe podkładki na stół są przepiękne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie blado?:) Cudne prezenty po obu stronach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka a w sowie szydełkowej ja się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wymiannkowe preenty! jak zawsze u Ciebie Kochana!!!
    pozdrawiam cieplutko - dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za wspaniałą wymiankę do dzis pokryjomu ogladam sowę i jestem w niej zakochana........jest poprostu śliczna jaki i cała reszta:) wielki buziak i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Malwina, chyba jesteś zbyt skromna. Wg mnie, obydwie przygotowałyście same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka. Piękne prezenty dostałaś i sama zrobiłaś :) I wcale nie są skromne...podkładki bardzo mi się podobają no i ta kolorowa sowa...po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka a Ty nie badz taka skromna bo cuda zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoja wersja czarno biała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymianka i wcale nie taka skromna z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna wymianka:) fajnie wyglądają takie czarno białe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...