poniedziałek, 11 listopada 2013

Szydekłowa girlanda...

...powstała na zamówienie. Była małą niespodzianką, bo sama miałam wybrać między czarnym a turkusem...postawiłam na czarny.



 

Do kompletu zrobiłam dwie podkładki pod kubek



Zapraszam do szWaczki, by zobaczyć jak wygląda w nowym domku:)
A szWaczce dziękuję za zaufanie i zamówienie:)

Dziś mój rekord:)Poszłam spać po 4, a Synek  o 6.30 mnie obudził,ale o dziwo świetnie się czuję i póki co zmęczenia nie czuję:). Dzięki temu zrobiłam przód poduszki i nadrobiłam zaległości filmowe i obejrzałam 3 polskie filmy: "Miłość"z ulubionym Dorocińskim,"Układ zamknięty" i "Oszukane".
Dziś kolejny seans,filmy wybrane. c
Ciekawe do której mi zejdzie tym razem?:)

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze:)Wiecie dobrze,że to dla mnie najważniejszy motor do dalszego działania:)

Miłego i słonecznego dnia



18 komentarzy:

  1. Super są te trójkąty. Podkładeczki dwukolorowe też fajowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie kolorów.
    Kobieto jesteś szalona, ja jestem strasznym śpiochem, więc podziwiam Twój zapał do pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podkładki :) Girlanda tez bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna girlanda. Ja też lubię robić sobie seanse filmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie szczególnie urzekły podkładki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamierzony efekt osiągnięty. Nie robiłam jeszcze girland, muszę spróbować. Wnioskuję, że razem oglądamy nocne filmy i dziergamy, patrząc jednym okiem, heee..hee. Robię tak odkąd zaczęłam szydełkować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale twardzielka z Ciebie-2,5 godz snu i taki power jeszcze masz:) Bardzo ładne prace, Podkładki szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super....a co do snu to ja tak nie dałabym rady:-(

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny komplecik :)
    a ja bym tak długo nie wysiedziała, maksymalnie do 2 i ani minuty dłużej ;) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)A ja wysiedziałam i o dziwo lepiej wyspana byłam niż po 6 godzinach:)

      Usuń
  10. girlanda i podkładki prezentują się super. cieplutko pozdrawiam
    ps. zapraszam do mnie na Urodzinowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor wybrałaś idealnie, oglądałam u właścicielki, girlanda prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO proszę,oj to zazdroszczę odwiedzin:)Dzięki wielkie:)

      Usuń
  12. Wspaniałe trójkąty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...