czwartek, 3 października 2013

Ale wczoraj pokręciłam...

Zakręcona  jestem:) Sowa i gumeczki z wczorajszego postu poleciały do Oli z bloga Lexie's Art. Ja natomiast dostałam kolczyki wkrętki z motywem 
sowy

oraz ludowe


a dla Męża zamówiłam spinki do mankietów z naszymi imionami czyli moim i Synka:)


Zdjęcia są zapożyczone z bloga Oli,bo nie mogłam złapać ostrości i zdjęcia były do niczego.Mam nadzieję, że się Olu nie pogniewasz.

Bardzo ci dziękuję,bo jestem zachwycona swoimi wkrętkami:)Prosiłam o wkrętki,bo Krystianek się nimi nie interesuje i uszy są bezpieczne...jednak się bardzo pomyliłam, bo to są pierwsze wkręty, które Synuś chce mi wyrwać razem z uszami:)To chyba najlepsza rekomendacja, że kolczyki są wspaniałe i przyciągają wzrok:)Już niejeden komplement zdobyły:)
Spinki zrobiły duże wrażenie na moim ślubnym:)Już się nie mogę doczekać kiedy je założy:)
Bardzo Olu dziękujemy!!!

W ramach wyjaśnienia do Anety z bloga AneaArt poleciała poszewka na poduszkę


A jako niespodzianka portfelik,broszka i kolczyki:)


Jeszcze raz Bardzo Anetko dziękuję!!!

Przepraszam dziewczyny za pomyłkę:)








14 komentarzy:

  1. Wow, ale super obie pary kolczyków!!! A Twoja poduch też rewelka. Właśnie chyba będę niebawem przymierzała się do wyszydełkowania kilku sztuk i będę szukała odpowiedniego wzoru. Ile zajmuje Ci zrobienie takiej poszewki Malwinko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć ile czasu,bo robię to z doskoku i nie liczę.tak dwa,trzy wieczory-ale ile godz to nie chcę kłamać,bo raz mam dwie godz raz trzy.Może z pięć godz...strzelam:)Muszę następnym razem popatrzeć na zegarek:)

      Usuń
  2. Ja tak zerkam i się zastanawiam ,czy zabrałaś się za robienie biżuterii;))
    Znam prace Oli i bardzo mi się podobają.
    Aneta dostała od Ciebie super prezent;)Ta poszewka jest świetna;)
    Pozdrówka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego sama nie mogę robić,bo doba za krótka...ale od czego są wymianki;)

      Usuń
  3. Zakręcona mama :)
    Fajne te spinki są :)
    No i Twoje prezenciki też super :)
    Odezwę się do Ciebie, jak będę mieć chwilę- teraz ciągle praca zakuwa moje myśli w dyby! Ale powoli coś nie coś tam się wykluwa ;)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka! Poszewka jest rewelacyjna :) Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa wymianka, poduch świetne i te spinki też!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te kolczyki, spinki ... wow!!!
    Twoje szydełkowe cudeńka jak zwykle - urocze:)
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po wyróżnienie :)
    http://galazka-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoimi dziergankami zachwycam się nieustająco ale te kolczyki są też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. a właśnie tak ja dostałam poduchę jest super....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta poducha, widziałam u Anety, jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...