poniedziałek, 26 października 2015

Zakochałam się w tej lali...

...od pierwszego wejrzenia i jeszcze w ten sam wieczór zaczęłam ją robić:)
Uwielbiam tego typu lale i wzdycham do nich cały czas. Jest moja pierwsza i będą z pewnością kolejne:)





Mają wielki urok:) Pierwszy raz robiłam ami od nóg i nie taki diabeł straszny... bardzo fajnie mi się robiło i przede wszystkim jest mniej zszywania, czego oczywiście bardzo nie lubię:)

I jak się podoba?

Udanego tygodnia Kochani, u mnie zapowiada się bardzo pracowicie:)



12 komentarzy:

  1. Cudna lala :-) Mnie również bardzo się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowa ;) a ja też bardzo nie lubię zszywania więc kombinuję przy dzierganiu jak tego ominąć... ale czasami się nie da :(

    OdpowiedzUsuń
  3. często spotyka je na Pinterest i też bardzo mi sie podobaj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza jak nie wiem! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka :) i prześliczna, a jakie serducho ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest. Wcale się nie dziwię, że się zakochałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna przypomina mi "Wielką szóstkę"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...