sobota, 26 kwietnia 2014

Turkusowy komplet i zaległe podziękowania

Komplecik zrobiłam na przydasiową wymiankę. 

Koszyczek-tym razem wykończony wachlarzykami.



Girlanda z trójkątów.




Igielnik.


I jeszcze zajączki, bo paczka  wysłana była przed Świętami:)


Na blogu Niteczki w sieci Kasia wyzbywała się się niepotrzebnych rzeczy i tak oto trafiły do mnie druty i igły z grubym oczkiem.


Druty są, więc może się w końcu nauczę-mam w czym wybierać:)

Kasiu bardzo dziękuję!!!

W tej samej wymiance Bożena upolowała liczniki i ta dobra dusza jednym się ze mną podzieliła:)a do tego kupiła mi jeszcze przyrząd do robienia pierogów:)


Sowa jest świetna-teraz robienie maskotek już mi nie straszne:)

Bożenko bardzo dziękuję za dobre serduszko!!!


Udanego weekendu Kochani





25 komentarzy:

  1. O! Ja ostatnio też poczyniłam taki koszyk zakończony wachlarzykami :) Tylko jeszcze nie ookazałam, bo nie wiem czy dotarł już do wymiankowej właścicielki :)))
    Ciekawa jestem co wytworzysz na drutach :))
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi drutami to powoli...Póki co moje umiejętności kończą się na prawe lewe:)

      Usuń
  2. Wszystkie prace bardzo ładne, bardzo podoba mi się kolor włóczki, który użyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest świetny i cieszę się,że jeszcze mam spore zapasy:)

      Usuń
  3. Mnie ten koszyczek zachwycił. Przymierzam się pomału do zrobienia koszyczka na drobiazgi więc może dlatego zwróciłam na niego szczególną uwagę. Nie wiem czy nie odgapię tych wachlarzyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek jest śliczny. Sama przymierzam się do wykonania podobnego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestawik wykonałaś ;-)) no i bardzo fajne rzeczy sam,a otrzymałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczny komplecik zrobilas :) Jak i Super rzeczy dostalas :) Mysle ,ze na drutach sie tak przyjemnie robi jak i na szydelku :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak ta sowa działa?
    Koszyk i jego kolor zachwycaja :) Zreszta ja zawsze to ochy i achy tylko robie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowa to licznik.Na gorze ma taki pstryczek i odlicza do 99.Super sprawa,bo do tej pory liczyłam przed odkładanie guziczków czy nitek.

      Usuń
  8. Jaki cudny kolorek! I to wykończenie - miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek cudny ja też właśnie z turkusu dziergam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne rzeczy a ten kolorek jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolor zestawu:) To mięta???
    Babciowa poszewka mi się marzy...biała z takimi kwiatuszkami:)
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Miętowy kolor jak zwykle króluje :) Bardzo podoba mi się też ten koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten turkusik.Fajne wykończenie tego dużego.
    Podoba mi się cały komplet, wiadomo:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna robota !!! pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Turkusowy komplet jest śliczny. A prezentów zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja girlanda biało-czarna od Ciebie wciąż cieszy oko moich gości-wisi dumnie w przedpokoju:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...