środa, 30 kwietnia 2014

Trochę energii

Dziś krótko i na temat.
Koszyk ze sznurka szary w połączeniu z energetycznym zielonym.
Średnica 20 cm a wysokość 11 cm.
Teraz u mnie produkcja koszyków idzie pełną parą,więc w najbliższym czasie pokażę kilka sztuk.
Na pierwszym zdjęciu najbardziej rzeczywisty kolor zielonego.





Koszyk wędruje do sklepiku >>TU<<.

Ten energetyczny koszyk zglaszam do włóczkowych afirmacji na blogu http://galeryjkazamiastem.blogspot.com/

***
Mam jeszcze zaległości do pokazania,a mianowicie wygrane candy u Mamy Sokole Oko.
W zasadzie to Krystian wygrał świetna koronę:)


Ewuniu bardzo dziękujemy:)Świetna jest i będzie z pewnością długo służyć:)
A kto u Ewy nie był, niech koniecznie zobaczy jakie fajne pomysły szyciowe realizuje ta wspaniała mama(wiem co mówię,bo miałam okazję ją poznać na spotkaniu mam blogerek:) )

Miłego dnia 





21 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje koszyki! Mogę podziwiać każdą ilość;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny koszyk , bardzo mi się takie podobaja :)
    gratuluje wygranego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyk świetny! U mnie sznurek już czeka na moje palce i szydełko:)
    A korona super! Mały szczęśliwy na pewno :) Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz więcej tych sznureczkowych koszyczków, ale dzięki temu mogę cieszyć nimi swoje zachłanne oko

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek śliczny taki energetyczny jak napisałaś. 😊 W moich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw kolorów.Ta zieleń świetnie ożywia całośc.

    OdpowiedzUsuń
  7. super koszyczek, ja też mam pomysł na jeden, ale gorzej z jego realizacją :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczki (ten i wcześniejsze) są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej :)
    I te koszyki Twoje!! A jak nowe kordonki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta zieleń rzeczywiście bardzo energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje koszyczki są super :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliczny koszyczek jak i korona :):) Nasza tez juz czeka cierpliwie na urodziny trzy latki :):) Ewa ma niesamowite pomysly i talent !!! :) Zdolne z Was Kobietki :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Malwino żebys Ty wiedziała jak ja sie kocham w tych koszykach Twoich :))) Piękności!!! Ps. Widzę u Ciebie baner maojego candy, a nie zgłosilaś się pod postem. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłe słowa :)
    Koszyki super! Bardzo fajne zestawienie kolorów. Zielony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...