sobota, 21 września 2013

Szydełkowa kosmetyczka...

...tym razem w kolorach tęczy



Nie ma co się rozpisywać, bo wzór jest już Wam znany:)

Dziękuję,że pomimo mojej nieobecności nadal do mnie zaglądacie:) Jesień wita, a my jeszcze na działce jesteśmy, ale powrót zbliża się niestety wielkimi krokami. Jedyny pozytyw z powrotu to nieograniczony dostęp do internetu:)Będę mogła na bieżąco do Was zaglądać, komentować i częściej dodawać wpisy:)

Witam nowych obserwatorów:)Rozgośćcie się, a ja zaparzę herbatki i sprawdzę co u Was słychać:)

Pozdrawiam 



4 komentarze:

  1. tęczowo... i milutko:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna chyba muszę kiedyś sobie podobna wydziergać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna tęczowa, pozytywna kosmetyczka :) A Twój chustecznik, który mi wydziergałaś posłużył na etui na słuchawki bo zawsze mi się po torbie walały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna na jesienną poprawę humoru!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...