wtorek, 3 września 2013

Finał wymianki owadowej...

...zorganizowanej przez Etoile z bloga Rękodzieło Etoile.
Ku mojej radości w parze byłam z Izabelą z bloga Szycie Izabell.
Podziwiajcie jakie cuda dostałam:)


Szyciowy trzmiel


Pszczółka z masy solnej


I szydełkowa zawieszka z motylków oraz motylki luzem do wykorzystania:)


A tak wyglądała moja paczka zapakowana:)


A tu już zawartość.


Bardzo dziękuję Izabelo za udana wymiankę i ciesze się,że Tobie również się spodobały prezenty ode mnie:)


W gronie moich podglądaczy witam nową osobę i cieszę się,że zechciałaś ze mną zostać na dłużej. Niestety nie mogę zajrzeć do Ciebie, bo nie ma linka:(

Cieszę się,że podobają Wam się moje sowy i narzędzia-na prawdę są cudowne:)

Buziaki 



7 komentarzy:

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...