środa, 20 sierpnia 2014

Kosz ze sznurka

Taka wczoraj byłam naładowana pozytywna energią...a na zakupach mnie okradli:(
Najbardziej szkoda mi portfela od maryszy, pieniądze się odrobi jakoś, prawo jazdy już się robi...ale humor wczoraj miałam wisielczy....to będą najdroższe synkowe buty, bo podczas mierzenia butów do tego doszło:)
No nic już nie poradzę. Trzymam się danego wczoraj słowa i pokazuję co udało mi się zrobić podczas mojej nieobecności:)
Zdjęcia do udanych nie mogę zaliczyć, ale jakoś oka ani ręki do aparatu chyba nie mam i jak zwykle robiłam w pośpiechu, bo musiałam na pocztę biegiem lecieć:)

Kosz ze sznurka bawełnianego 5mm, średnica 20 cm, wysokość 22 cm.



I jeszcze podkładka pod kubek



Jeśli się komuś podoba chętnie wykonam na zamówienie:)


Pozdrawiam




30 komentarzy:

  1. Super;) a sytuacji z portfelem nie zazdroszcze;( dostalas mojego smsa??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to tylko czekam,że może ktoś chociaż pusty portfel odniesie:)

      Usuń
  2. Kurczaczki ale przykra sprawa :( za to wyrob cudny, i blog taki lekki odswiezony

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny kosz! A portfela szkoda, dobrze że nie dołujesz się za bardzo, bo teraz i tak niewiele da się zrobić
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko na zwrot pustego portfela czekam,bo reszte sobie darowałam

      Usuń
  4. Kurcze tyle pracy i serca włożonego w te wytwory, a tu jakiś ....się połasił na cudze. Bardzo współczuję :((( Kosz piękny oj piękny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysza się postarała, więc nie tylko mnie się portfel spodobał:)dzieki

      Usuń
  5. o kurcze, strasznie mi przykro Malwinko, że też nawet butów nie można spokojnie kupić dziecku:/ koszyczek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba? Genialny jest!!! Już widzę oczyma wyobraźni taki w niebieskim kolorze;)))
    Przykro mi, że miałaś taką przygodę, rozumiem Cię doskonale, wierz mi...

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, zamiast się wygrzewać i opalać, oczka psujesz na pełnym słońcu! ;) Ale kosz wyszedł cudny, muszę przyznać... :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajniutki :) a przygoda ze złodziejami fatalna :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej. Straszne to i szkoda. Straty portfela, pieniędzy i wogle takie przeżycie.

    Pytanie. Mi się podoba i czekałam, aż wrócicie, żeby coś zamówić:)
    Taki kosz super!!! Różowy :) Albo morski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi z powodu portfela :((( Mam nadzieje,ze moze jednak ktos odda chociaz dokumenty.
    Kosz Piekny :)))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny koszyk, złodziejowi niech łapska odpadną! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyk i podkładeczka bardzo ładne !!!
    A sytuacja... nie ciekawie. Mam nadzieję, że portfelik się chociaż odnajdzie, a temu co się połaszczył niech kara spotka odpowiednia.
    Trzymam kciuki za powrót portfelika.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sytuacja nieciekawa z portfelem.
    Koszyk super:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, no niemiła sytuacja Cię spotkała... :(
    Koszyk rewelacja, też lubię ostatnio dziergać ze sznurka :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny ... i dobrze że wróciłaś bo jakaś sprawiedliwość musi być .. nie można aż tyle się urlopować :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, jakie cuda tutaj o Ciebie są ;)
    Podziwiam Twoją piękną pasję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. współczuję niemiłej przygody i gratuluję koszyczka, a kolor prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszyk jest obłędny! Świetny. Współczuje z powodu tej niemiłej przygody.

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję Ci. Trzeba się pilnować na każdym kroku niestety...złodziejstwo jest wszędzie.
    A koszyczek super! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale przykra sprawa :(. Najgorsze to załatwianie wszystkich blokad i nowych dokumentów. I szkoda samego portfela :(.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszelkie pojemniki i kosze do przechowywania. Te ze sznurka są boskie, a Twój wyszedł nieziemsko!

    Ściska!
    Karolina Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń
  22. mam tu spore zaległości...lecę nadrobić:) kosz jest cudny! a takiego złodzieja to ja bym............ ! no:)

    OdpowiedzUsuń
  23. kosz jest sliczny, wlasnie szukam na necie sznurka bawelnianego 5 mm w kolorze limonki lub seledyn podobny kolor jak twoj ksz nigdzie nie moge znalezc. czy mozesz mi napisac gdzie kupilas ten kolor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...