wtorek, 11 marca 2014

Żyję...

Żyję,mam się dobrze choć przemęczona jestem już bardzo i na szydełko siły mi brak:(
Mieszkanko już mamy(bez opóźnień się nie obyło), kończymy je odświeżać i najpóźniej w weekend przewieziemy wszystkie rzeczy.
Jutro najtrudniejszy dzień, bo muszę zadecydować na których ścianach  dać kolor...a niestety zmysł wnętrzarski jest u mnie bardzo słabo rozwinięty i czeka mnie trudne wyzwanie:)
U Krystiana chcę biały,błękit i troszkę szarości,ale który kolor na której ścianie...a może jakiś wzór...ale jaki???

Sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie:)

Pozdrawiam 


14 komentarzy:

  1. powodzenia ... końce remontów są najfajniejsze bo najszybciej widać efekty :-) a jaka satysfakcja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę mocy, bo przeprowadzki są przyjemne ale barrrdzo męczące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff, cieszę się że jesteś. Trzymam kciuki za efekt końcowy, ale o efekt końcowy jestem spokojna, dasz radę, a efekt już, już, już za chwileczkę będzie widoczny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka pogoda pomaga w regeneracji :) Trzymam kciuki za pomysły

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki Malwinko - będzie dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście ze ścianami to najtrudniejsze.. ja u dzieciaków zrobiłam paski na jednej ścianie, ale później ciężko dodatki dobrać żeby nie przeciążyć:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Ci kupić szablony i zrobić np. niebieską ścianę a szare drzewko z szablonu. Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ściana nie ząb... kolor można łatwo wymienić ;) trochę ci zazdroszczę tego dreszczyku ekscytacji urządzania nowego mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak fajnie , już chwilka i będziesz rozpakowywać kartony :))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w dobieraniu kolorków, to ciężka praca ale później jaka radość i satysfakcja. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie dobrze! Na pewno wymyślisz tak, że synkowi będzie się podobać :) Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadłam, żeby się poznać przed spotkaniem w Łodzi.
    Szydełko uwielbiam, ale efekty. Bo sama stworzyć nic nie potrafię niestety;)
    Zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...