czwartek, 20 marca 2014

Powoli wracam...

...do świata blogowego:)
Już się przeprowadziliśmy, mały remont za nami i już dwie noce na swoim:)
Dobrze mi tu:)Zostaje rozpakowanie, bo jeszcze nie wszystko udało mi się ogarnąć.
Czas nadganiać zaległości.
Na blogu Ulala zobaczyłam przewijarkę do włóczki:)Bardzo mi się spodobało to urządzenie, więc poprosiłam Kasię by kupiła  mi na zagranicznej aukcji.
Przewijarka jest fantastyczna!!!Mogę nią nawet zwijać sznurek, z którym zawsze miałam duży problem, bo zwinięcie czasami zajmowało mi ponad pół godziny, a teraz dwie  minuty i mam piękny motek, który się nie plącze:)




Miłego dnia




16 komentarzy:

  1. witamy again :) i w nowym domu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj, wracaj, bo smętnie tu bez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przewijarką / nawijarką to i mnie zaraziłaś :) moja dzięki uprzejmości Justyny też już płynie :) wkrótce ją przetestuję.
    mam nadzieję, że szybko ogarniesz resztę przeprowadzkowych spraw i wrócisz do robótkowania - smutno bez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna-taka przewijarka i mnie by się przydała.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię zwijać włóczek. Takie luksusowe urządzenie i mnie by się przydało :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że już jesteś na nowym :))) I że wracasz!! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe :) Ale jeszcze fajniej że wróciłaś do "naszego" świata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super że już po przeprowadzce :-) Niech się Wam dobrze mieszka a Tobie dobrze tworzy w nowym miejscu :-) Czekam na fotki nowych czterech kątów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne!!! może dałabyś mi link do tego cudeńka i może ja sobie zakupię??? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Milo mi bylo Cie poznac :):) A Twoje prace z mila checia sobie poogladam :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie czeka przeprowadzka w tym tygodniu, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja czekam na zdjęcia nowego mieszkania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam serdecznie :) i życzę szybkiego rozpakowania. Sama dopiero co skończyłam i wiem jakie to męczące

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wiadomości! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...