czwartek, 16 stycznia 2014

Zamotek i etui

Dawno nie było zamotka:) no to już jest.Nowa właścicielka lubi fiolety...




Ostatnio mnie na proste formy wzięło, więc etui we fiolecie tez powstało



A to wszystko powędrowało do Madeleine w ramach akcji Wyślij prezent na urodziny


Muszę Wam powiedzieć, że dostałam prezent urodzinowy z tej akcji, co mnie ogromnie cieszy,choć do urodzin jeszcze troszkę czasu jest.Wielka radość z takich niespodzianek:)chwalić się będę w urodziny:)

Dziś YarnMeeting :)

Miłego dnia





10 komentarzy:

  1. Super zamotek, super akcja :) Ja nie mam czasu brać udziału w takich ciekawych "ewentach" :) Nawet nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja:) A że zamotki Twoje lubimy to wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co proste jest piękne i zawsze dobrze wygląda;)
    Świetne prezenty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zamotek i fajna akcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zamotki Twojego autorstwa są świetne :) a i z szydełkiem radzisz sobie bardzo dobrze :) podobają mi się te kwiatki w intensywnych barwach ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz dziękuję za taką niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory zamotka!:) A etui też śliczniutkie - czasem proste jest najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamotek ma ładne kolorki.
    Fajne etui udziergałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie zamotki! marzy mi się taki kolorowy pełniący funkcję szalika :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...