piątek, 31 stycznia 2014

Galeria chust

Kochani bardzo, bardzo dziękuję za moc życzeń:) Będę się powtarzać, ale jeszcze nigdy tyle ciepłych słów nie otrzymałam tego dnia:)Teraz to już mnie żadna choroba nie weźmie, będę miała mnóstwo czasu na szydełkowanie i wszystkie marzenia się spełnią:)Dziękuję za słodkości i piosenki:)
A co niektórzy są ciekawi mojego kodu...zmienia się na trójeczkę,ale do tego jeszcze daleko:)DekoMagJa i Sztukoteko czy to ten sam kod za dwa lata nam się zmienia?:)

A teraz czas na temat posta:)Czyli chusty, które robiłyśmy z jednego wzoru:)
Wszystkie niby podobne, jednak każda inna:)

Chusta Eli (karto_flana) z bloga Moje szydełkowe przygody


Chusta Joli (szydełkowamama) z bloga szydelkowamama


Chusta Ani (amiranka) z bloga amiranka


i moja 

Z Anią to nawet kolorem się zgrałyśmy:)

Jest pomysł, aby wydziergać coś razem... może jakiś ażurowy szal...
Może jacyś chętni się jeszcze znajdą:)

Jeszcze raz buziaki dla Was za dobro i życzliwość, które mnie od Was spotyka :*:*:*

Miłego dnia




20 komentarzy:

  1. JA robiłam chustę z bardzo podobnego wzoru. Muszę ją wreszcie wrzucić na bloga :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dawno nie robiłam żadnych chust ani szali, chętnie bym się przyłączyła do zabawy, ale ze względu na zabieg nie planuję nic ...pięknie wyszły wszystkie chusty, faktycznie wzór ten sam a jednak każda wygląda inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna galeria! Dziekuje za udzial w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście, że każda wygląda nieco inaczej. jak to kolor i rodzaj włóczki zmieniają wzór. To co je łączy, to że prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chustą nam się udało, więc mam nadzieję, że szal także nam piękny wyjdzie. Już się nie mogę doczekać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne chusty stworzyłyście! Każda inna ;-)) Dajcie znać głośno co do szala.... może bym sie przyłączyła ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne:) i rzeczywiście wygladaja na różne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne chusty stworzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne Chusty :) , ta Ani jakaś taka znajoma ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ różnorodność.
    Co do kodu, niestety nie :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała robota :)))!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusty są wspaniałe !!!
    Gratuluję tak wspaniałych dzieł.
    No niestety mam za daleko do Was, ale jakby bliżej było, to bym na spotkanie może się wkręcił ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne chusty:) mam chyba bardzo podobną z tym że są jeszcze frędzle i jest to pamiątka po babci mojego M:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy któraś z Pań jest w stanie podać mi namiary na: tutorial, schemat czy coś co mi pokaże jak taką chustę udziergać? Bo zachorowałam na nią. Wirtuozem szydełka nie jestem ale może do następnej zimy się wyrobię :). Będę zobowiązana.
    I dołączam do obserwatorów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...