czwartek, 27 czerwca 2013

Zamotki cz. 3 :)



Chwilowo to ostatnie zamotki,aby Was zbytnio nie znudzić:) Następnym razem będą bransoletki:)
Cieszę się, że poprzednie przypadły Wam do gustu. Mam nadzieję,że te również się spodobają:)









Bardzo polubiłam cieniowane włóczki:)Super są:)



I cała ferajna



A z właścicielem młyna nie miałam jeszcze "przyjemności" spotkania po tym incydencie, choć niejednokrotnie się spotkamy, bo koło młyna chodzę  po pieczywo do sklepu.
A te wszystkie zamoteczki były na jednej sesji. Kolejne będą już w innej scenerii.



17 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne. Ja kręcę z dwóch nitek kordonka i też wychodzą fajne.Bransoletki będą z zamotek? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kordonkiem ciekawa podpowiedź:)Muszę spróbować!A zamotane bransoletki będą,ale troszkę później,bo brak im jeszcze guziczka i foto:)

      Usuń
  2. piękne kolorki ;) jak tak wiszą koło siebie pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że szalejesz zamotkowo! :)
    Ta poerwsza jest sliczna - piekny dobór kolorów!
    Uściski, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje zamotki i sposób prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pracuś z Ciebie, że ho...ho...
    śliczne ... a młyn musi być ciekawy ..
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki :) No i zdjęcia bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są fajne, ale ten w szarościach najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ się musiałaś nakręcić młyneczkiem, żeby tyle wspaniałych zamotków powstało!!!! Dziękuję za odwiedzinki u mnie I tyle ciepłych słów!!! Od września będę mieszkała w Polsce więc o wymiance będzie można pomyśleć "0) Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie chciałam się zapytać, gdzie masz takie drzwi?? :)
    Chętnie bym obejrzała ten Twój młynek, bo jedyne co posiadam to laleczkę dziewiarską i sporo bym się musiała namachać na takie zamotki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też podziwiam i zazdroszczę pasji. Ps. Kolorystyka pierwszego jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię Twoje zamotki i jestem szczęśliwą posiadaczkę jednego z nich:))

    OdpowiedzUsuń
  12. oj rozkręciłaś się na dobre i bardzo dobrze!!! wychodzą Ci boskie :-) i jaki urodzaj kolorystyczny.. dla każdego coś dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...