piątek, 29 marca 2013

Prezenty...czyli podaj dalej

Jakiś czas temu zgłosiłam się u Natalii z blogu Something do zabawy podaj dalej.Dziś dotarła paczuszka:)

Trzy cudowne broszki i bransoletka:)


I kurka, która będzie u mnie nie tylko w Święta


Dwa arkusze filcu, herbatki i słodkości:)



Natalio bardzo Ci dziękuję:)Przysłałaś mi dużo radości:)

Tym samym ogłaszam u siebie zabawę w podaj dalej. Prezenciki wyślę do dwóch pierwszych osób, które zgłoszą się w komentarzach pod tym postem. Tym samym zobowiązują się do zorganizowania tej zabawy u siebie:)


Zdrowych i pogodnych Świąt ,w gronie najbliższych Wam życzę.
I dużooo słońca i uśmiechu:)







5 komentarzy:

  1. Malwinko, życzę Tobie i całej Rodzince radosnych, spokojnych i zdrowych Świąt:)
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty śliczne :) Do zabawy się nie zgłaszam ze względu na notoryczny brak czasu :( Ale składam najserdeczniejsze życzenia radosnych Świąt! :)

    Ps. Wyłącz weryfikację obrazkową. Ułatwi to komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zgłoszę choć nie do końca znam zasady:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna inicjatywa, ale niestety mieszkam za granicą. Mam adres w PL, ale do celów wymiankowych byłoby to bez sensu, a nie chcę nikogo narażać na większe koszty. Szkoda, bo uwielbiam dostawać i robić niespodzianki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda,bo faktycznie tylko wysyłka w Polsce wchodzi w grę:)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...