czwartek, 21 marca 2013

Chustecznik...oczywiście miętowy

Powstał chustecznik...oczywiście miętowy:)Wiosno zapraszam, bo za oknem zima:(
Mogę wykreślić kolejną rzecz z mojej długaśnej listy rzeczy do wydziergania:)


Idealny nie jest...nie będę się oszukiwać, ale jak na pierwszy raz jest ok. Następny będzie ładniejszy i lepiej wyliczę oczka:)


Muszę się jeszcze pochwalić,co dostałam w prywatnej wymiance od Agnieszki z http://fafarfalla.blogspot.com/(która witam jednocześnie w gronie moich obserwatorów) :)



Ja wysłałam koszyczek szydełkowy, a w zamian dostałam mnóstwo serwetek. Teraz mogę ruszyć z decoupagem na całego, tylko kiedy znajdę czas na to wszystko:)


Chciałam przywitać nowe obserwatorki: Stella, Ilona SzczęsnaIna KaźmierskaAsziWanuhijagodaj. Cieszę się, że ze mną jesteście:)

Dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie siłą napędową i odwiedziny:)

Miłego dnia 





8 komentarzy:

  1. Kolor miętowy jest fantastyczny, a chustecznik wydaje się być idealny - ja nie widzę, żadnych niedociągnięć ;)
    Wymianka to bardzo fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorsze własnie jak dla mnie jest wyliczanie oczek i...nigdy tego nie robię;))Twój chustecznik jest piękny i nie widać,żeby miał zle wyliczone oczka,no i ten kolorek;)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chustecznik prześliczny! Ładny kolorek!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio, za sprawą blogowego światka polubiłam kolor miętowy :).
    Chustecznik wygląda pięknie. Dla mnie szydełkomania to czarna magia- oprócz łańcuszka nie pojmuję nic... Serwetki na pewno wykorzystasz- są śliczne. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy ten chustecznik :) i piękny oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny chustecznik no ie ten kolor a wymianki to zawsze dużo radochy. Powodzenia w dekupażowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this! What a pretty blue color, too!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...