poniedziałek, 15 grudnia 2014

Literki i cyferki...

Dziś mało szydełkowo,ale chciałam pokazać coś fajnego co pojawiło się w Titkowym pokoju:)
Zamieszkały u nas kapitalne plakaty z alfabetem i liczbami od Lupio
Powolutku zaczyna nazywać literki,choć wiadomo,że rzadko pokaże tą, którą akurat nazywa:)

Ale zabawa jest fajna. Często sam idzie do pokoju i gada do siebie pokazując i nazywając poszczególne przedmioty


Krystian z ochotą pokazuje i nazywa przedmioty,a ciasteczka liczy już perfekcyjnie:)


Wszystkim polecam takie plakaty dla maluchów...ładne i edukacyjne:)


Na zdjęciu oprócz plakatów od  Lupio są radio i domek od Matki Sokole Oko


Chmurka to współpraca moja i Hally Design 


Oczywiście kosz królik to też sprawka Hally, a dywan ze sznurka to moje dzieło, który nadal jest do wzięcia:)


Pochwalę się jeszcze moją ścianą, bo w całości chyba nie pokazywałam


Trochę mnie poniosło z trójkątami, ale jest fajnie:)
Załapało się jeszcze moje żółte wdzianko na gałkę:)


Jutro pokażę gwiazdki, które nieskromnie powiem wyszły bardzo ładne:)

Miłego dnia






5 komentarzy:

  1. świetny ten plakat, muszę o czymś takim pomyśleć dla mojego Synia. o dywanie już mówiłam wczoraj, że jest BOSKI. ściana za to wygląda prze-genialnie!
    miłego tygodnia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdki wyszły pięknie...a plakaty wiadomo:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne plakaty ;-)) Nowe oblicze ściany jest świetne! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. trójkąty wygladają super! świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...