czwartek, 27 listopada 2014

Zygzakowy kocyk

Koleżanka zamówiła dla swojej córeczki kocyk w zygzaki. To mój pierwszy kocyk w zygzaki,ale muszę powiedzieć,że bardzo efekt mi się podoba i przyjemnie się robi:)
Dla Titka chyba też kiedyś zrobię w zygzaki pledzik. Tylko kiedy ja znajdę czas dla mojego małego szewca... :)


Kocyk ma rozmiar 120 cm x 60 cm.



Wykończony ściegiem rakowym.



Kasiu dziękuję za zamówienie:)

A dziś jest dla mnie szczególny dzień, bo są drugie urodziny mojego Krystiana:) Nic odkrywczego nie powiem...ale kiedy to minęło?Dopiero co w ciąży byłam..eh starzeję się:)

Jeszcze ogłoszenie parafialne 

Zapraszam na mój funpage


Dziś już kończę i zaczynam powoli wypieki na imprezkę weekendową:)

Buziak



18 komentarzy:

  1. świetny pomysł i do tego bardzo w trendach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystiego Najlepszego dla Solenizanta !!! :) Ojj tak czas leci i to szybko. Koc jest Piekny !!! :) A o takim wykonczeniu to nawet nie wiedzialam :)))) Sliczny :) Udanej Imprezki Wam Zycze !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk mistrzostwo:)
    Ide szyć Tipi dla Titka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kocyk :-) Cudne kolory i świetne zygzaki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego dla Jubilata niech rosnie zdrowo:)
    kocyk sliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten wzór :) I wykonanie też piękne!
    Mam nawet gdzieś ten wzór, tylko czas brak :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kocyk. Buziaki dla Krystiana ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten kocyk :) Uściski dla solenizanta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocyk jest piękny, taki delikatny!
    A dla Krystiana wirtualne życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. no cudny jest i STO LAT dla KRYSTIANKA!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Krystiana, niech będzie zdrowy, mądry i niech wyrośnie na dżentelmena :D Kocyk piękny ale ja mam słabość do tego, który nam zrobiłaś i nie zamienię go nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego dla Solenizanta- oj, czybko czas leci:)
    Kocyk przepiekny, zazdraszczam straszliwie, bo ostatnio nie mam cierpliwości do szydełka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocyk śliczny! mam nadzieje, że Mały Szewc Solenizant doczeka się swojego :) może będzie miał dwa: ten w trójkąty i ten w zygzaki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny pledzik, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocyk jest śliczny jak marzenie. Podoba mi się to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt świetny :) i bardzo ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pled, począwszy od wzorku po kolorek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...