poniedziałek, 14 lipca 2014

Motylki i zmiany

Jak podobają Wam się zmiany na blogu?:)A zaczęło się tak...
Widget z banerkiem społecznościowym wygrałam u Karoliny z bloga http://zyj-kochaj-tworz.blogspot.com/ .Ta wygrana zmobilozowała mnie w końcu do odświeżenia wyglądu:)
Karolina była bardzo pomocna i stworzyła dla mnie nowy baner, w którym jestem totalnie zakochana:)
Karolino bardzo dziękuję!!!
Mnie się podoba,a Wam?
Żeby nie zostawiać Was bez zdjęć...
Jakiś czas temu powstało kilka motylków:)



Jedziemy na działkę, więc nie będę miała internetu. Na maile odpowiem za kilka dni:)

Życzę sobie słoneczka:)

Buziaki



24 komentarze:

  1. Widget bardzo ladny :) I pryzdatny :) A motylki tez bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. motylki sa sliczne! masz może na nie schemat:) ja też Ci życzę słoneczka:) a wygląd bloga fajnie jest odświeżyć co jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba. Wygląda świeżo:-) motylki takie dwukolorowe też mi się podobają:)
    Miłego pobytu na działce życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba! Lada dzień i u mnie się pozmienia!
    Właśnie zaakceptowałam projekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetnie!
    Odpoczywaj i szydełkuj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper zmiany :)) Motylki Sliczne ,tez takie juz robilam :))) Milego wypoczynku Ci zycze !!! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę zaskoczyłaś mnie tymi zmianami, aż musiałam się upewnić czy to na pewno Twój blog. :))) Piękny baner i świetne motylki.
    Ja też muszę trochę zmienić wygląd mojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie jest, chociaż poprzednio też bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne motylki, piękna była by z nich girlanda :)
    a co do wyglądu bloga, bardzo ładny i przejrzysty, ale brakuje mi tu trochę koronkowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zmiany cieszą, Twoje są super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam zmiany. Bardzo fajnie, kolorowo :) A motylki ach!!! Chcę takie :)
    Odpoczywajcie i dużo słońca :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuper zmiany,) a motylki się wdzięcznie noszą;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Banerek śliczny! Tylko na blogach tak biało się robi, uwielbiam kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie u Ciebie :)
    Wypoczywaj i bateryjki ładuj na kolejne wspaniałości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa szata graficzna bloga bardzo przyjemna i przejrzysta ;-)) Motylki są śliczne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. oj coraz tu ładniej :) świetne motylki. Duuuuużo słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajniutkie motylki i bardzo udana aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super! Przesłodkie te motylki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne, kolorowe motylki. A nowy wygląd - świeżo i elegancko :))

    OdpowiedzUsuń
  20. No bardzo pozytywne mzmiany :-)
    Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. zmiany na plus :)
    Motyle cudnie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jak zwykle spóźniona ale nie szkodzi. Oj Kochana rozjaśniło się u Ciebie na blogu, a motyle piękne! Udanego plażowania :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...