wtorek, 7 maja 2013

Biżutka szydełkowa i wygrane candy:)

Kolejny komplecik szydełkowy. Szczerze mówiąc to bardzo mi się ten "model "podoba i ładnie się na ciele prezentuje:)


A teraz z małym opóźnieniem pokazuje i chwalę się co wygrałam w candy u Joasi z bloga http://ustroniejoanii.blogspot.com/

Pudełeczko będzie idealne na boją nową biżuterię:)a na skrzyneczkę jeszcze pomysłu nie mam,ale na pewno dobrze ją wykorzystam:)


Bardzo dziękuję, bo jestem ta wygraną zachwycona:)


Justyna Adrian-Filcowanie bardzo mnie wciągnęło i cieszę się,że do niego powróciłam:)
LolaJoo-Dziękuję i polecam:)takie kulanie odstresowuje:)

Słonecznego dnia życzę:)


9 komentarzy:

  1. Taką szydełkową biżuterię bym nosiła, szczególnie że sama na pewno takiej nie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię połączenie czerni z czerwienią;)Dla mnie to taki hiszpański styl;)
    Prezenty masz piękne i na pewno znajdziesz ,,zastosowanie'' do skrzyneczki;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. szydełkowa biżuteria wygląda świetnie, a na ciele mogę się założyć że wygląda bosko :)). Gratuluję prezentów

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria prosta i efektowna zarazem, czyli dokładnie taka jaka być powinna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik biżuterii wygląda imponująco!
    No i gratulacje wygranego Candy! Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna ta biżuteria *,*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny komplet biżuterii szydełkowej :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ...bardzo się cieszę,że skrzynki się podobają a i zastosowanie swoje znajdą:)...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu pozostawione:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...